Assessing Learning Results. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 92--124, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]
E-Pedagogy and Digitally Enhanced Learning Environments. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 254--275, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]
Easter Holidays: Corporal Communication and What is Learned in School. In B. Bergstedt, A. Herbert, A. Kraus, und C. Wulf (Hrsg.), Tacit Dimensions of Pedagogy, 73--95, Waxmann Verlag GMBH, Germany, 2012. [PUMA: FIS_scads imported]
Teaching International: Higher Education in Kambodscha und Sri Lanka. Weiterbildung : Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends, (2018)6:38--41, ZIEL-Verlag, 2018. [PUMA: FIS_scads imported]
Velikonocní prázdniny: co se lze ve skole naucit z reci tĕla. Studia Paedagogica, (16)1:137--159, Masaryk University, Faculty of Arts, 2011. [PUMA: FIS_scads imported]
Offen lernen: Kindorientierter Unterricht in Forschung und Praxis. Arts & Culture & Education, Löcker, 2018. [PUMA: FIS_scads imported]
Online-Based Lesson Preparation & Conduction. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 309--332, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]
Teststatistische Überprüfung und Validierung der Magna Employee Opinion Survey. 2021. [PUMA: FIS_scads imported]
Lifeworld-References and Future Prospect. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 162--171, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]
Stolperstein oder Kompetenzstufe: Die Studieneingangsphase und ihre Bedeutung für die Wissenschaftssozialisation von Studierenden. Lernweltforschung, SPRINGER VS/SPRINGER FACHMEDIEN, Deutschland, 2020. [PUMA: FIS_scads imported]