Publications

Sandra Hummel, Bridget Sheehan, Ly Monirith, und T. Mukunthan. Assessing Learning Results. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 92--124, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]

Sandra Hummel, Mirjam Brodacz-Geier, K.D.R.L.J. Perera, M.G.D.A. Siriwardena, und L. Monirith. E-Pedagogy and Digitally Enhanced Learning Environments. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 254--275, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]

Bernd Hackl, und Sandra Hummel. Easter Holidays: Corporal Communication and What is Learned in School. In B. Bergstedt, A. Herbert, A. Kraus, und C. Wulf (Hrsg.), Tacit Dimensions of Pedagogy, 73--95, Waxmann Verlag GMBH, Germany, 2012. [PUMA: FIS_scads imported]

Sandra Hummel. Teaching International: Higher Education in Kambodscha und Sri Lanka. Weiterbildung : Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends, (2018)6:38--41, ZIEL-Verlag, 2018. [PUMA: FIS_scads imported]

Sandra Hummel, und Bernd Hackl. Velikonocní prázdniny: co se lze ve skole naucit z reci tĕla. Studia Paedagogica, (16)1:137--159, Masaryk University, Faculty of Arts, 2011. [PUMA: FIS_scads imported]

A. Czejkowska, H. Feichter, Sandra Hummel, J. Seyss-Inquart, und K. Strausz. Offen lernen: Kindorientierter Unterricht in Forschung und Praxis. Arts & Culture & Education, Löcker, 2018. [PUMA: FIS_scads imported]

Sandra Hummel, Mirjam Brodacz-Geier, L. Monirith, S.A.S.K. Perera, und U.G. Chanrajith. Online-Based Lesson Preparation & Conduction. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 309--332, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]

Mana-Teresa Donner. Teststatistische Überprüfung und Validierung der Magna Employee Opinion Survey. 2021. [PUMA: FIS_scads imported]

Sandra Hummel, Mirjam Brodacz-Geier, und S.S. Dahanayake. Lifeworld-References and Future Prospect. In Sandra Hummel (Hrsg.), CONTESSA: Contemporary Teaching Skills for South-East Asia, 162--171, University of Graz, 2021. [PUMA: FIS_scads imported]

Rudolf Egger, und Sandra Hummel. Stolperstein oder Kompetenzstufe: Die Studieneingangsphase und ihre Bedeutung für die Wissenschaftssozialisation von Studierenden. Lernweltforschung, SPRINGER VS/SPRINGER FACHMEDIEN, Deutschland, 2020. [PUMA: FIS_scads imported]